#JO1 #川尻蓮
저에게는 렌이 제일 빛나는 때가 무대위에서요 제가 렌을 좋아하게 된 계기도 렌의 센터 직캠 덕분이죠 언제든지 렌의 무대만 보면 마음에 설레와 행복한 기분이 가득 차있어요 진심으로 고맙고 사랑합니다. 생일 축하합니다❤️
For me, The most shining moment for me was when he was on stage. Thanks to Ren’s PDJ Center Cam, I became a Ren Jam. Whenever I see Ren’s performance, my heart is full of excitement and happiness. Thank you so much and I love you. Happy birthday. REN❤️
Music:IMLAY – DYSTOPIA